و من غم زده اینجا تک و تنها

بسم الله

                                                       ما سینه زدیم و بی صدا باریدند
                                                       از هر چه که دم زدیم ، آنها دیدند
                                                       ما مدعیان صف اول بودیم
                                                       از آخر مجلس شهدا را چیدند!

                            

 


شما هم به حمایت از شهدا بپردازید.

بسم الله

                       

        هر کس از دوستان حاضر به حمایت هست لطف کنه و این عکس رو در ویلاگ خودش قرار بدهد.


جزئیاتی جدید از بمب گذاری در حسینه سیدالشهدای شیراز

بسم الله

سایت خبری ایران: بر اثر حادثه انفجار در کانون رهپویان وصال شیراز که شب گذشته رخ داد، 202 نفر مجروح و 12 نفر به شهادت رسیده‌اند
یک کارشناسی اعزامی به شیراز که خواست نامش فاش نشود به خبرنگار سایت خبری ایران (www.IranNewsAgency.com)، گفت: بمبی که اخیرا در حسینیه رهپویان وصال شیراز کار گذاشته شده بود، بر روی یک وزنه ی 600 کیلویی بوده است.
این کارشناس در ادامه به خبرنگار ایران گفت: اگر این بمب در لا به لای (زیر)  این وزنه (معراج شهدا) 600 کیلویی کار گذاشته نمی شد، قطعا تمام ساختمان حسینه تخریب می شد و صدها نفر کشته می شدند
.

 


تهدیدهای تروریست ها در شب و صبح حادثه

بسم الله

خبرگزاری انتخاب: این منبع مطلع به خبرنگار ما گفت: شب و صبح حادثه، به نیروهای امنیتی اطلاع داده شد که اخباری مبنی بر بمب گذاری در مدرسه جنب کانون رهپویان وصال به گوش رسیده است.
وی افزود: پس از کسب اطلاع از این خبر، نیروهای امنیتی و ماموران پلیس، با حضور در این مدرسه و اطراف آن تمامی نقاط این مدرسه را وارسی کردند، اما به نقطه مشکوکی نرسیدند.
این منبع مطلع افزود: درواقع اخبار مربوط به بمب گذاری از سوی گروه های تروریستی، هشداری بوده که این عملیات تروریستی به زودی در این منطقه به وقوع خواهد پیوست. در همین حال، یک عضو کانون فرهنگی رهپویان وصال شیراز به خبرنگار ما گفت: بارها از سوی گروهک های مختلف، تهدید شده ایم.
وی ضمن تاکید بر تروریستی بودن حادثه اخیر گفت: اما با توجه به حضور شخصیت های معتبر کشور، از جمله دکتر محمود احمدی نژاد، محمد باقر قالیباف، حجت الاسلام کروبی و.... در حسینیه رهپویان صوال شیراز، نیروهای امنیتی، عموماً نسبت به این منطقه بیش از سایر نقاط توجه داشتند، بنابراین این نیروها پیش از برگزاری نمایشگاه، به صورت کامل وسایل نمایش دهنده در این نمایشگاه را بررسی کردند.
گفتنی ست، نتایج تحقیقات کارشناسان در مورد حادثه اخیر شیراز، ظرف دو روز آینده اعلام می شود.
_______________
باز هم فرماندار محترم شهر ما بگوید لوله گاز پکیده است.آقای فرماندار اشتباه می کنید زودپز مامان امید همسایه ی حسینیه بود.

 


بخاطر اهل بیت(ع) ما را بکشید

بسم الله

سردار اسدی: جوانان را به جرم عاشقی کشتند؛ بخاطر اهل بیت(ع) ما را بکشید
خبرگزاری انتخاب: مراسم تشییع پیکر 11 جان‌باخته حادثه حسینیه سیدالشهداء کانون رهپویان وصال در شیراز، با حضور خیل عظیمی از شهروندان، علما، مسوولان، دوستان و خانواده‌های آنان برگزار شد.
این مراسم صبح دیروز در حرم مطهر شاهچراغ(ع) با قرائت قرآن، پیام مقام معظم رهبری و زیارت عاشورا آغاز شد.
سردار سرتیپ محمد اسدی، فرمانده پیشین لشکر 19 فجر، در این مراسم، وصال "رهپویان وصال" را شهادت در راه اهل بیت(ع) و خدا دانست و گفت: دستانی در کار است که از این نعمت بزرگ شهادت، نقمت درست کند. بشکند این دستان نفاق‌انگیز.
او با تجلیل از تلاش‌های حجت‌الاسلام سید محمد انجوی‌نژاد، دبیر کانون رهپویان وصال شیراز، در حفظ و اشاعه مسیر شهادت در جامعه، گفت: آرزوی همه ما شهادت است، اما آمریکا و اسرائیل می‌خواهند در این شهر بین 14 هزار شهید چند دستگی ایجاد کنند.
وی خطاب به خانواده‌های جان‌باختگان گفت: شما افتخار کنید که در این دنیای وانفسا که این همه دام برای فرزندان ما گذاشته‌اند، فرزندان شما در حسینیه و در حال عزاداری برای امام حسین(ع) و اهل بیت(ع) جان سپردند. این سند سربلندی ماست.
وی با تجلیل از حضور بی‌نظیر مردم در مراسم تشییع، خطاب به جوانان گفت: جای شهدای امروز را پر کنید و گنجایش حسینیه سیدالشهدا را چند برابر کنید و از این گونه حرکت‌ها نترسید.
فرمانده پیشین لشکر 19 فجر، خطاب به مسوولان استان فارس نیز گفت: از این نعمت بزرگ شهادت، برای وحدت بیشتر استفاده کنید و اجازه ندهید که دشمنان این نعمت را تبدیل به نقمت کنند. چه فرقی بین این شهدا و شهدای حرم امام رضا(ع) وجود دارد؟ هر دو در مسیر اهل بیت(ع) بوده‌اند. درود بر شرف این خانواده‌ها.
وی ادامه داد: دستان آقای انجوی‌نژاد را می‌بوسم که این جمعیت بزرگ را به سمت شهادت، صلاح، عزت و رستگاری رهنمون می‌کند. من به عنوان نوکر رزمندگان، یقین دارم این عزیزان شهید فی سبیل الله هستند. جوانان را به جرم عاشقی کشتن، سخت نیست. به خاطر اهل بیت(ع) ما را بکشید، اما اجازه نمی‌دهیم چادر از سر مادرمان زهراء(س) بردارند.
حجت‌الاسلام سید محمد انجوی‌نژاد نیز در سخنان کوتاهی گفت: در برابر خانواده‌ها و مردم شیراز اظهار شرمندگی می‌کنیم. قرارمان این بود اگر در باغ شهادت باز شود، اول خودمان برویم.
وی گفت: تا آخر عمر، صحنه تکه‌تکه شدن شهدا و یا حسین(ع) گفتن مجروحان را از یاد نمی‌بریم. پس از 20 سال صحنه دفاع مقدس بار دیگر تکرار شد.
در ادامه این مراسم آیت‌الله شیخ محمدرضا حدائق، امام جمعه موقت شیراز بر پیکر جان‌باختگان نماز خواند و پیکر آنان به سمت قطعه شهدا جهت خاکسپاری تشییع شد.


<      1   2   3   4   5   >>   >