تشکر و خداحافظی

بسم الله

سلام دوستان عزیز.
باید تشکر کرد از تمامی مردم ایران که با حضور خود دوباره مشت محکمی به دهان دشمن زدند و با رای خود نمایندگان اصلح را به خانه ملت فرستادند.
این آخرین مطلبی هست که در سال 86 در این وبلاگ می نویسم . باید از تمامی عزیزانی که با نظرات سازنده و مفید خود من را یاری نمودند تشکر کنم.
انشاالله فردا عازم زیارت علی ابن موسی الرضا هستم ودر هنگام تحویل سال در آن مکان نورانی و مقدس دعاگوی شما خواهم بود.
دوستان اگر بدی از من دیدند حلال کنند و به خوبی خود ببخشند.
یا علی. از همگی التماس دعا.
 


انتخابات

بسم اللهدکتر دستغیب

با عرض سلام خدمت دوستان عزیز.
با توجه به نزدیک شدن به روزهای پایانی تبلیغات کاندیداهای محترم مجلس شورای اسلامی و با توجه به اهمیت موضوع و در خواست دوستان وبلاگ نویس شیرازی و دیگر دوستان مبنی بر اینکه اینجانب در انتخابات از چه کسی حمایت می کنم؟ وبه چه کسی رای خواهم داد؟
 با توجه به محترم بودن تمامی کاندیداهای عزیز حمایت قاطع خود را از کاندیداتوری برادر عزیز و ارزشی و اصول گرا جناب آقای سید احمدرضا دستغیب فرزند حضرت آیت الله سید علی اصغر دستغیب اعلام میدارم. وبا توجه به سوابق مدیریتی ایشان در پستهای مختلف خصوصا در سازمان ملی جوانان شاخه فارس رای خود را به نام ایشان به صندوق خواهم ریخت.
انشاالله که مردم فهیم و شهید پرور شیراز و فارس با حضور خود در پای صندوقهای رای مشت محکمی به دهان بدخواهان انقلاب و نظام جمهودی اسلامی خواهند زد .
موفق و پیروز و سربلند باشید.
برادر کوچک شما


خیانت به ملت ، مثل آب خوردن!!!

بسم الله
 
بدنبال انتشار خبری در برخی سایت های اینترنتی مبنی بر دیدار محرمانه سفیر آلمان در تهران با محمدرضا خاتمی دبیرکل سابق حزب مشارکت و عضو فعلی شورای مرکزی این حزب ، خبرنگار «جهان» به اطلاعات جدیدی از این دیدار دست یافت.خیانت به ملت ، مثل آب خوردن!!!
یکی از فعالان حزب مشارکت که نخواست نامش فاش شود ، در گفتگو با خبرنگار «جهان» ضمن اعتراض به لاقیدی تشکیلاتی در این حزب و عدم رعایت منافع ملی توسط برخی اعضای ارشد آن ، گوشه هایی از این مسائل را افشا کرد.
وی با اشاره به بازداشت یک عضو وابسته به سازمان منافقین در شاخه جوانان حزب مشارکت از سوی نیروهای امنیتی ، تصریح کرد:« متاسفانه گردانندگان حزب ، به بهانه تکثرگرایی عملا" حزب را به تشکیلات بی در و پیکری تبدیل کرده اند که عناصر وابسته به سایر گروه ها و حتی منافقین به راحتی در آن نفوذ می کنند.»
وی افزود:« متاسفانه این امر در درجه اول ناشی از بی توجهی برخی مسئولان ارشد حزب به منافع ملی است و زمانی که این اعضای برجسته به صورت محرمانه با برخی سفرای خارجی که سیاست های ضدایرانی دارند به گفتگو می نشینند،اعضای جوان تر به راحتی جذب جاهای دیگر می شوند و آنچه عملا" در این میان پایمال می شود منافع ملی و مصالح ایرانیانی است که این همه از آنها دم می زنیم.»
این عضو حزب مشارکت با تاکید بر اینکه تعداد قابل ملاحظه ای از نیروهای متعهد حزب از این رویه ناراضی اند ، به دیدار محرمانه چندی پیش دبیر کل سابق حزب مشارکت و عضو شورای مرکزی فعلی آن با سفیر آلمان در تهران اشاره کرد و گفت: « زمانی که برخی مطالب رد و بدل شده در این ملاقات محرمانه را از یکی از دوستان حزبی شنیدم و از اینکه شخصیتی چون رضا خاتمی اینگونه سفره دل را مقابل یک سفیر خارجی باز کرده ، شوکه شدم.»
 این عضو حزب مشارکت درباره محتوای این دیدار گفت : « در این دیدار که پیش از صدور قطعنامه سوم شورای امنیت علیه ایران انجام شده ، محمدرضا خاتمی با بی صبری از سفیر آلمان می پرسد که پرونده هسته ای ایران و قطعنامه سوم به کجا رسید و سفیر با خنده در پاسخ می گوید که نگران نباشید ما تصمیم خودمان را گرفته ایم درست است که تصویب قطعنامه علیه ایران قدری طول کشید اما مطمئن باشید که بالاخره صادر می شود.»
وی افزود:« خاتمی همچنین در این ملاقات محرمانه ، با طرح این موضوع که تحریم ها ی خارجی جواب داده و با آشکار شدن مشکلات اقتصادی احمدی نژاد پایگاه خود را از دست داده است ، خطاب به سفیر آلمان می گوید که بزرگترین چیزی که می تواند احمدی نژاد را سرپا نگه دارد و حتی در انتخابات ریاست جمهوری آینده موجب انتخاب دوباره او شود ، پیروزی در پرونده هسته ای است که غرب باید در این باره چاره ای بیندیشد.»
این فعال عضو حزب مشارکت افزود:« در این ملاقات سفیر آلمان از رضا خاتمی می پرسد که چرا چهره اصلاح طلبی مثل کروبی که رئیس مجلس ششم بوده در انتخابات اخیر با سایر اصلاح طلبان همراه نشده است؟ خاتمی در پاسخ می گوید که کروبی از روز اول هم اصلاح طلب نبوده بلکه بیشتر یک فرصت طلب است . اروپایی ها نباید خیلی روی آدمی مثل کروبی حساب باز کنند»
وی ادامه داد: « رضا خاتمی با ابراز ناراحتی از مواضع کروبی تاکید می کند که کروبی چون می خواهد در انتخابات ریاست جمهوری آینده شرکت کند به ابزار دست جریان ضد اصلاحات تبدیل شده تا بتواند رضایت مسئولان ارشد را برای حضور در انتخابات آینده به دست آورد.»
وی افزود: « در پایان این دیدار ، سفیر آلمان ضمن ابراز امیدواری برای پیروزی هر چه نزدیک تر حزب مشارکت ، یک هدیه قیمتی هم به رضا خاتمی اهدا کرد.»
این فعال حزب مشارکت همچنین یادآور شد: « در جریان تحصن نمایندگان مجلس ششم در سال 82 که در اعتراض به رد صلاحیت های صورت گرفته توسط شورای نگهبان انجام شد ، سفیر آلمان ضمن حضور در جمع نمایندگان متحصن حمایت خود را از اقدام آنان اعلام کرد. »

 


 


بازی وبلاگی !

بسم الله

به دعوت مدیر محترم وبلاگ جاکفشی  به یه بازی وبلاگی دعوت شدم ! قراره 8 تا حدیث از پیامبر اکرم (ص) بنویسیم .خوب ایام رحلت حضرت هم هست و کار جالبی بود.این دعوت را پذیرفتم و از دیگر دوستان نیز دعوت میکنم(البته به نمایندگی)تا در این بازی شرکت کنند تا در ثواب این کار زیبا سهیم شوند.

 

1- نشان منافق سه چیز است : 1 - سخن به دروغ بگوید . 2 - از وعده تخلف کند .3 - در امانت خیانت نماید .
2-  کسی که نماز را از وقتش تأخیر بیندازد، (فردای قیامت) به شفاعت من نخواهدرسید.
3- بهترین یاران کسی است که ناسازگاریش اندک باشد و سازگاریش بسیار.
4-  هرکس آبروی مؤمنی را حفظ کند، بدون تردید بهشت بر او واجب شود.
5- از نفرین مظلوم بپرهیز زیرا وی به دعا حق خویش را از خدا میخواهد و خدا حق را از حق دار دریغ نمیدارد .
6- عبادت هفتاد جزء است و بالاترین و بزرگترین جزء آن کسب حلال است.
7- از فراست مؤمن بترسید که چیزها را با نور خدا می نگرد .
8- دو چیز را خداوند در این جهان کیفر میدهد : تعدی ، و ناسپاسی پدر و مادر .

 

____________
1) صحیح مسلم ، کتاب الایمان ، ح 89
2) بحارالانوار،ج،83ص20
3) تنبیه الخواطر، ج2، ص123
4) ثواب الاعمال و عقاب الاعمال
5) کنز العمال ، ج 3 ، ص 507 ، ح 7650
6) ثواب الاعمال و عقاب الاعمال
7) سنن ترمذی ، کتاب تفسیر القرآن ، ح 3052
8) کنز العمال ، ج 16 ، ص 462 ، ح 45458


 


آ یا شما هم ضریح را می بوسید؟

بسم الله

 

در سفر مشهد فردی از علامه طباطبایی می‌پرسد:

"آیا شما هم مثل عامه مردم بر ضریح بوسه می‌زنید؟"

علامه پاسخ داده بود:

"نه تنها ضریح، بلکه خاک و تخته در حرم و هر چه را که متعلق به امام رضا علیه السلام است، می‌بوسم."

فردی گفته بود:

"شلوغ است، نمی‌شود به حرم رفت!"

فرموده بودند:

"ما هم جزو این شلوغی!"

شهید مطهری(ره) نقل می‌کند:

"علامه طباطبایی در ماه رمضان روزه خود را با بوسه بر ضریح مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها افطار می‌کرد و بعد به خانه می‌رفت و این ویژگی او مرا شیفته خود کرده بود."

 


   1   2   3   4   5      >